Fordító

2012. december 30., vasárnap

2012-es évet Galaxis nélkül zárom

Sajnos a 2 ünnep közötti halvány reményem is elszállt azzal kapcsolatban, hogy esetleg visszakapom az augusztusban vásárolt, ám december 21-én szervizbe adott Galaxy SIII készülékemet. Remélem január 1. hetében visszakapom végre a készüléket, ha nem így lenne, akkor legkésőbb január 4-én elmegyek a szervizbe és megkérdezem mi a helyzet. Remélem nem kell majd harcolnom velük a probléma megoldása miatt. Nekem mindegy, hogy megjavítják a készüléket, vagy kicserélik egy újra, csak legyen telefonom, mert a Micro-sim kártyám és az előfizetési díjam azóta is "ketyeg" kihasználatlanul, ezzel végeredményben nekem a Samsung kárt okoz. Remélem, hogy nem kell csalódnom a Samsungban és a szervizben, és egy héten belül ismét nyüstölhetem az egyik kedvenc kütyümet.

Arról nem is beszélve, hogy pár napja végre kaptam meghívót az Ingress nevű játékba, amit szeretnék már nagyon kipróbálni, de a telefonomra szükség van hozzá. A játékról később majd írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése