Fordító

2013. január 3., csütörtök

15 napja telefonon elérhetetlenül...

Az előző két bejegyzést folytatnám ismét, hiszen a történet továbbra se ért véget.

Az eddigi helyzet röviden:
- 2012.08.13-án vettem egy Samsung Galaxy SIII készüléket a T-Mobile színeiben, 2 év hűséggel 1 éves futamidőre kamatmentes részletfizetéssel.
- 2012.12.18. környékén este arra ébredtem, hogy a telefonom megadta magát, a bekapcsoláskor megjelenő "Samsung Galaxy SIII - GT-I9300"  feliratig jut csak el.
- Próbáltam visszaállítani a gyári beállításokat, szoftvert frissíteni, újratelepíteni, de nem jártam sikerrel.
- 2012.12.21. Elvittem a T-Pontba a szervizbe, ahol a szervizes 50 perc szenvedés után közölte, hogy nem tud mit kezdeni a készülékkel, így vagy otthagyom és majd ők valamikor beküldik a központi Samsung szervizbe, vagy vigyem el egy Samsung márkaszerviz üzletbe, ahol talán meg tudják nekem helyszínen javítani.   El is vittem az egyik ilyen Samsung márkabolt/szerviz üzletbe, ahol pár perc próbálkozás után a szervizes közölte, hogy ez bizony központi szerviz lesz.

Mivel karácsony előtt álltunk, így azt mondta valószínűleg csak január első hetében kapom vissza a készülékemet, mert "2 ünnep között nem biztos, hogy dolgoznak a központi szervizben".

Ezután jött a következő jó hír, hogy sajnos a Galaxy SIII Micro-SIM kártyával működik ( igen, ezt tudtam én is, de köszönöm az infót), és ők ilyen kártyához, nem tudnak számomra cserekészüléket biztosítani, mivel a Samsung minden esetben Samsung Galaxy Ace készüléket ad cserekészülékként.

Ez tehát 2 olyan "hiba", ami tőlem független, csak a Samsung tehet róla.  Nem én kértem, hogy a Galaxy SIII-ba új, Micro-SIM kártyás megoldást tegyenek, és azt se, hogy ehhez a nem olcsó - sőt egyik legdrágább, prémium kategóriás készülékhez hiba esetén ne tudjanak cserekészüléket biztosítani.

Emiatt a 2 tényező miatt már 15 napja nem vagyok elérhető telefonon gyakorlatilag senkinek  - a munkahelyemnek se, és én se tudok senkit felhívni telefonon. Ellenben a telefon törlesztőrészletéről és az előfizetési díjamról a számlám megérkezett.

15 napja nem használható a telefonom, 13 napja van szervizben, közben eltelt 3 munkanap és ma van a 4. és egyelőre semmi hír a telefonomról.


Ezt a posztot igazából ezek miatt és azért írtam, mert ez első ezzel kapcsolatos bejegyzésemben említettem, hogy az ikertestvérem telefonja is szervizbe került. Ő ma kapott sms-t arról, hogy mehet a készülékéért.


Összegezve : Vásárold meg a Samsung egyik legdrágább és legújabb készülékét, cserébe ha bármi baja lesz ( ami már önmagában felháborító, hogy ilyen rövid idő alatt ilyen gond van vele), akkor még jól meg is szívja az ember.  Vagyis aki jót akar magának, az Vagy NE vegyen Samsung terméket ( Persze más gyártónál is előfordulhatnak hibák...), vagy NE a legdrágább, legmodernebb készüléket vegye meg.

Remélem, hogy holnap, vagy legkésőbb jövő hét péntekig lesz már valami hír a telefonommal kapcsolatban, ellenkező esetben további lépéseket fogok tenni az ügy érdekében.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése